Για την ενεμάτωση αρμών διαστολής (όπως φαίνεται και στην εικόνα πχ σε υπόγειο γκαράζ στάθμευσης πάνω από μια δοκό στήριξης) συνήθως είναι αρκετός ένας μικρός αριθμός packers. Η τοποθέτηση αυτών των packers υπολογίζεται έτσι ώστε να μην διαπερνά τα υπάρχοντα στεγανωτικά. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για υπάρχουσες εσωτερικές ή εξωτερικές σφραγιστικές ταινίες στον αρμό.
Σε περιπτώσεις αρμών συστολής-διαστολής στο κάτω μέρος του φορέα, οι οπές πρέπει να ανοιχθούν στο άνω τρίτο του αρμού. Σε περιπτώσεις αρμών διαστολής δαπέδου, οι οπές θα πρέπει να γίνουν ιδανικά στο κάτω τρίτο του αρμού.
Τα KÖSTER Superpackers εισάγονται στις οπές. Στους αρμούς που βρίσκονται στο κάτω μέρος του φορέα ένα τσιμεντοειδές στεγανωτικό φράγμα όπως το KÖSTER Injection Barrier μπορεί να απαιτηθεί για να σφραγίσει τον αρμό πριν την εφαρμογή του ενέματος. Για παράδειγμα, η τοποθέτηση ενός προφίλ, όπως φαίνεται και στο γράφημα παραπάνω, όπου συναντάται η δοκός στήριξης και η οροφή. Επιπλέον, σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να προταθεί η εφαρμογή μιας προ-ένεσης με ένα πολύ γρήγορης αντίδρασης υλικό όπως το KÖSTER Gel Injection S4. Θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μόνο όσο υλικό απαιτείται για τη στεγανοποίηση πιθανών περιοχών εκροής.
Το KÖSTER Gel Injection J4 είναι ένα ειδικά σχεδιασμένο τζελ για την ενεμάτωση αρμών με πολύ υψηλή συγκόλληση στις πλευρές του αρμού και με μειωμένη ξήρανση όταν έρχεται σε επαφή με τον αέρα και ειδικά όταν φυσάει.
Η ενεμάτωση αρμών είναι μια αρκετά γρήγορη μέθοδος και με ελάχιστα επεμβατικό τρόπο για την επισκευή της στεγάνωσης. Με την ενεμάτωση του αρμού δεν χρειάζεται να γίνεται εκσκαφή σε υπόγειους χώρους στάθμευσης ή άλλα υπόγεια δομικά στοιχεία. Επιπλέον, δεδομένου οτι στις περισσότερες περιπτώσεις ένας μικρός αριθμός packers είναι επαρκής, έχουμε εξοικονόμηση χρόνου και εργατικών
Προσέχετε πάντοτε τις προδιαγραφές των υλικών και τις αντίστοιχες τεχνικές οδηγίες.